Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Tuesday, July 27, 2010

3 minggu di UTM

salam...post kli ni aku nk cter ape aku dpt stelah 3 mggu di UTM ni...


1. dpt ilmu baru...sbnrnye aku x penah taw pon psl kos yg aku amik ni...igtkan psl kaji gempa bumi, tanah runtuh, or tsunami...rupenye kos aku ni psl ukur tanah...ish3...btul kata org "x kenal maka x cinta"...lps aku fikir2 blk, pluang pkerjaan kos aku ni lbih besar klu nk dibandingkn ngn engineering lain...sbb kos aku ni cuma ade kat 2 universiti je...UTM n UiTM...wlupon ade yg pndg hina kos aku ni, nak wat camne kan..reda' je la...diorg x taw lg ape tu geomatik...


2. biasala kan...setiap kli ke tempat baru, mesti ade kawan baru kan...mcm2 ragam aku tgk...ade yg ok ade yg x ok...tp xpe...aku akan pndg sume jd ok sbb 4 thun aku akn brsama mreka...so mcm2 bole jd nnt...huhuhu


3. komen membina...komen ni psl prangai aku yg senyap je kt dlm kelas tp cam bising je kat fesbuk...thanx la spe yg bg komen tu...aku mmg camni sejak time skola dulu...tp ble da lama ckit jd normal cam org lain la...ntah la nape...kena sumpahan kot...hahah

No comments: