Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Wednesday, December 8, 2010

~seminggu~sudah~berlalu~

assalamualaikum...masuk harini dah seminggu aku kat rumah...sepanjang aku kat rumah ni entah apa yang aku buat...rasa bosan gila...betul la kata orang...manusia ni tak pandai bersyukur...masa kat UTM, hati ni memberontak nak balik rumah....bila dah ada kat rumah, rasa macam takde apa-apa pulak...*sight*


malam ni aku nak gerak seremban...esok pagi amik adik aku yang kat saser tu...tadi petang baru abes SPM...entah apa yang dia jawab agaknya...hahaha...jahat punya abang...tapi aku tahu, dia boleh jawab punya la...tengok la siapa abang dia...kahkahkah....

sebenarnya ada satu lagi hajat aku nak pergi seremban ni...kalau berkesempatan, aku nak keluar dengan Miss W esok....tapi tak tahu la jadi ke tidak....aku belum confirmkan lagi...ngeee~
tapi kalau keluar pon nak pergi mana je...walaupon setahun je aku duduk negeri sembilan masa matrik dulu, aku rasa semua tempat aku dah explore kecuali disko ngn kelab malam la...hahaha...nak jalan mana ya?...any suggestion?...kalau tiada aral, jadi la esok ye...aku dah bagitahu mak aku, and dia cakap okay je...
tapi masalahnya sekarang adalah kenderaan yang hendak digunakan esok....so aku harap la sangat esok bapak saudara aku pergi kerja pakai motor...boleh la aku suruh cousin aku drive kereta nanti...aku bukannya tak pandai drive, cuma belum ada pengalaman je lagi...hahahaha

oh lisa...walaupon kau jauh dariku, tapi kau tetap dihatiku...hehehe
*jangan marah ya
hamka

5 comments:

cik ngade ngade said...

same la weh ngan aku.....
ehh.. miss w?? wowwwwwwwwww!!!! =p

farhan hanif said...

ape yang sama?...ko bole blaja masak cuti2 ni..aku ape ade...huhu
miss W.....wink~

mySheiRa said...

miss w....winking2 *_*
hahahhahaa
...ngee~

farhan hanif said...

ni lagi sorang...xle tgk aku senang ckit...grrrrr

mySheiRa said...

oo...cmnie arr mmber...xpew2...:(