Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Wednesday, January 19, 2011

~pagi~yang~terang~

haihhhhhh.....penatnya la harini....hahahaha...penat la sangat kan...sepatutnya harini aku kena wat fieldwork...tapi memandangkan group aku da siap, bole la balik bilik....walaupon balik awal, tapi rasa penat la gak...kitorang kena tunjukkan bukti yang kitorang ada wat kerja minggu ni...wth....so rasanya untuk minggu-minggu akan datang pon sama kena wat camni kot...bangun awal pagi, pastu datang makmal UKK amik kehadiran...pastu snap-snap gambar sebagai bukti kitorang wat kerja...lastly baru balik...benda ni aku rasa bole siap dalam 30 minit je...jadi 8.30 pagi da bole balik bilik...rasa cam buang masa je...terkorban masa tidur aku...hahahaa
kat bawah ni aku ada upload gambar sebagai bukti kitorang wat kerja...hahahaha



ni bukan SKODENG ok...=p


adjust buble....
pelakon : Hafiz a.k.a KAKA


ni pon bukan SKODENG tau...
nama pelakon : hazim


adjust bubble gak...
nama pelakon : shidi


ni namanya prism...benda ni digunakan untuk kerja-kerja mengukur tanah

5 comments:

ShAwN said...

nk pnjm...aku nk buat skodeng...haha

farhan hanif said...

tunggu la aku da kerja...da ada syarikat sendiri...aku bagi ko 1 sbg hadiah...hahahaa

cik ngade ngade said...

waaaaaa..... ade style lahhhh..... penoh bergaya pekjoe dengan aksi beliau....... hehehe... =)

farhan hanif said...

hahaha...thanks...kalau nak ukur tanah nanti cari la aku...harga spesel punya...hihihi

JAMIE said...

pay joe...bace blog jamie ye...komen skali...heee..=D