Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Thursday, February 17, 2011

ALHAMDULILLAH..TERIMA KASIH YA ALLAH

salam...minggu ni aku rasa minggu paling memenatkan...assignment bersepah sana sini....dan harini (rabu) baru la siap semuanya....perghhh lega....rasa tenang gila....tengah high beb...hahaha...pagi tadi aku fieldwork...nak kata penat, takde la penat gila...biasa-biasa je...walaupon group aku paling last settle fieldwork tadi atas sebab-sebab yang tertentu...abes je fieldwork teros balik kolej siapkan assignment spatial data yang aku rasa macam aku sorang je yang buat...aku cari bahan, aku edit, aku print, and lastly aku gak yang kena hantar...mana ahli lain?...tak tahu la aku...ade yang busy je memanjang...haizzzz.....apa yang best harini mestila time koQ..tadi kelab aku buat pembahagian kumpulan...dan surpriseeeeee!!!!!!!!...aku satu group ngan HATI....hahaha...@_@....tu je aku nak cakap sebenarnya....AKU NAK CAKAP YANG AKU SATU GROUP NGAN HATI....ADIOS

No comments: