Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, February 26, 2011

bangga kejap...

salam..harini aku nak bangga kejap...nak tau pasal pe?...sebab blog aku kuar dalam top 5 list....cuba korang search "KEPUTUSAN PILIHANRAYA KAMPUS UTM"...ade kat rank #5...tetiba rasa cam femes jap...hahaha...pastu cerita pasal DIA pon ada kuar gak dalam top 5 list...cuba search "ORANG TAK SOMBONG"...blog aku kuar kat #4...hahaha..bangga tak?...tetiba je...sebenar tadi aku saje je belek-belek FEEDJIT LIVE aku...pastu tengok la semua readers blog aku..ade yang dari Jordan, US, Indonesia dan yang paling ramai mesti la MALAYSIA...hahaha...caya tak?...kalau tak caya jom tengok gambar bawah ni....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ramainya pembaca jordan...(padahal sorang je kot..hahaha)
*klik gambar untuk tumbesaran


"keputusan pilihanraya kampus utm"....ramai gila GOOGLE pasal benda ni..xsangka pulak aku...hahaha
*klik gambar untuk tumbesaran

ni pulak senarai orang search..aku amik kat NUFFNANG aku...
*klik gambar untuk tumbesaran

*so pengajarannya kat sini, aku mesti update blog selalu pasal isu-isu semasa kalau nak DUIT NUFFNANG naik...tadi aku cek duit NUFFNANG aku..baru je rm10.40...padahal dah dekat setahun aku letak...hahaha

No comments: