Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, February 19, 2011

KAN BEST KALAU AWAK ADE

salam...semalam aku gi PESTA LAYANG-LAYANG ANTARABANGSA kat PASIR GUDANG....masa aku nak gerak tu kat skudai ni hujan...so ingatkan tak jadi la nak gi....tapi aku ngan member teruskan gak hajat tu nak gi sana...rupa-rupanya kat sana tak hujan langsung....sampai je kat sana terus serbu gerai dulu sebab sume lapa...aku tak bape lapa sebab baru lepas makan lepas solat jumaat tu...so aku beli je la air...tengok gambar je la..malas nak citer sebab aku nak citer benda lain nanti...hehehe~


PARI, SOTONG, BUAYA


BUAYA kejar SOTONG....tak tau pulak aku buaya ni suka main kejar-kejar..kena pancut dakwat kang baru tau...hahaha


TEDDY BEAR, JERUNG, ape entah yang biru tu...aku lupa plk...hahaha


sape snap sape sebenarnya ni?...=p


layang-layang dak KECIK...hahaha


krew layang-layang UTHM UTM


COMEL SWEET tak kitorang?...hahaha


BUDAK PALING HENSEM POYO..hahaha


No comments: