Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Tuesday, February 22, 2011

PILIHANRAYA KAMPUS UTM

selamat pagi sume....jam menunjukkan 3.24 pagi...sebenarnya aku bukan tak boleh tido...aku baru balik dari DSI tengok keputusan pilihanraya kampus UTM...keputusannya EVO menang 7-3...TEAM MERAH menang...hahaha...pastu pengetua ajak makan kat kuar...memang best gila la,..semua mintak makanan pelahap nye style...mula-mula mintak oblong, pastu order nasi goreng....sekali datang pulak domino pizza kat meja kitorang...kenyang gila wa cakap lu...hahaha...thanks pengetua walaupon bukan pengetua yang belanja sebenarnya..datuk mana entah...tu dia yang cakap la...ahhh tak kesah la sape belanja, janji kenyang gila....kan kan kan...abes je makan terus jalankan tugas terakhir sebagai jentera...kitorang kena cabut semua poster yang ada kat fakulti ngan arked angkasa....dalam pukul 3.15 tadi la baru abes semua....penat gila...pagi nanti ada kelas pukul 9...tak tau la aku sedar ke tak nanti...mintak-mintak la sedar...hehehe...sebenarnya aku nak citer pengalaman camne pilihanraya ni...memang aku tak sangka la keadaan dia camni...sama macam pilihanraya betul..ada yang menganjing...ada yang jerit-jerit la...macam-macam ada...hahaha..k la...nak tido...bubye

No comments: