Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Tuesday, March 29, 2011

dah sampai seru

salam...ada tak antara korang yang suka baca buku tebal-tebal macam novel tu???...kalau aku, nak kata suka tu takde la suka sangat, tapi bole la untuk mengisi ruang-ruang kebosanan tu...hahaha...semalam aku pegi PESTA KONVO kat U aku...UTM la..mane lagi...orang ramai gila semata-mata nak dapat barang murah...maklumlah hari last la katakan...hajat aku nak pegi sebenarnya nak cari sweater tapi apakan daya semua tak cun + lawa pon...pastu main longgok je...malas aku nak korek-korek...hahaha


pastu pegi makan char kuew tiaw...senangnya nak untung jadi peniaga ni...cakap je jenis makanan yang cepat siap, kompem pelanggan nak punya...lagi-lagi makanan yang cepat siap tu harga dia memang paling mahal la...nak tipu pon agak-agak la...tapi disebabkan perut yang lapar ni kan..aku lenjan je la...haihhhh


abes je makan, aku jalan-jalan lagi...pastu terjumpa la booth MPH book...dan aku ternampak la sebuah buku yang memang aku teringin sangat nak baca...nak tau buku ape????tengok kat bawah...
.
.
.
.
.
.

buku ni hasil gabungan dari buku-buku sebelumnya...buku-buku tu ade kat bawah ni....
.
.
.
.

ni lah buku asalnya...mulanya aku nak beli yang kaler hijau...aku tau buku yang hijau tu masa tengok dtama HANI...hehehe...(jiwangnya dak ni)
sekali abang tauke tu cakap baik beli yang gabung tu je terus...dapat jimat daripada beli sebuah-sebuah...betul gak tu..tapi buat masa ni aku taknak beli dulu...nanti la time cuti 4 bulan nanti aku beli...insyaALLAH

so buat sape-sape yang tanya aku pasal status YM @ skype tu...ni lah sebabnya...aku nak baca sangat buku ni...bukan nikah ngan sape-sape pon...lolx~









No comments: