Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, May 14, 2011

Blogspot under maintainance sebab Amir Rajalawak

Assalamualaikum. aku rasa semua orang tahu semalam blogspot ada buat maintainance (betul ke aku eja ni?). agak lama jugak la nak tunggu stabil. aku bukan nak update pon cuma suka berblogwalking kat blog-blog orang. tapi aku bukan nak cerita pasal maintainance tu. nak cerita pasal MAHARAJA LAWAK semalam. aku tengok majoriti ramai yang tak suka (bukan benci) dengan lawak Amir tu kan. so malam tadi merupakan hari bersejarah bagi puak-puak pembenci amir. aku tak pernah tengok pon sebelum-sebelum ni. aku just tengok ulangan setiap hari je. tu pon tak pernah tengok sampai habis. maklumlah hidup kat perantauan (perantauan la sangat kan. setakat JB je). pelik betul manusia zaman sekarang ni. kalau dah fanatik tu memang dah tak boleh nak halang dah. contohnya penyokong Mancister Unitard. aku sebagai penyokong Arsenal selalu la jugak "Hidupkan Api" bila dapat tahu Mancister Unitard kalah dalam sesuatu game. misalnya masa Mancister Unitard kalah dengan Arsenal haritu. hahaha. kalau boleh nak berasap dah faceboob facebook ni. sekarang pulak mancister tengah lawan dengan blackburn. masa balckburn tengah leading 1-0 tadi aku buatlah status nak nyalakan api. tapi macam takde respon pon. janganlah marah abang-abang and akak-akak sekalian. sekarang ni pulak tengah seri 1-1. adoyai. dah macam reporter dah aku ni. hahaha. okay la. sebenarnya aku takde topik utama pon harini (selama ni ada topik utama ke?). so moral of the story is jangan lupa tengok cerita KONGSI. adios











No comments: