Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Tuesday, May 24, 2011

Konvesyen Kelab PEMADAM IPT 2011 part 5 (last episod)

Assalamualaikum. aku sekarang berada kat rumah setelah seminggu berada di UTM. kalau semalam aku tak buat tindakan bijak untuk kemas barang, mungkin sekarang aku masih berada di UTM. sepatutnya semalam aku dengan unit aku, Unit Penginapan dan Pengangkutan (PnP) kena menghadirkan diri untuk last meeting pasal Konvesyen PEMADAM tu. tapi aku dengan kawan aku cepat-cepat kemas barang nak balik. memang tak sangka lah. dalam masa 10 minit je aku siap kemas. kalau waktu biasa mungkin dekat satu jam kot. hahaha. nampak sangat rushing gila kan. dalam pukul 1 P.M tu kitorang cepat-cepat call teksi suruh hantar kat Sri Putri. okay tu je lah aku nak update. duduk rumah ni bukan apa-apa pon. makan tido online je kerjanya. aku nak sambung balik buat flash animation ni. thanks to tiub awak sebab menyediakan tutorial secara percuma.





mahukan frame flash seperti diatas? sila klik SINI
*pastikan anda mempunyai perisian Adobe Flash CS3 Profesional atau yang lagi baik dari itu


No comments: