Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, May 28, 2011

Malware berkeliaran di blog aku

Assalamualaikum. siang tadi blog aku kena serang malware. seharian aku duduk depan lappy aku ni godek-godek HTML. tapi yang peliknya aku je yang tak boleh nak bukak blog ni. aku tanya orang lain, diorang cakap boleh je bukak. pastu aku rasa tak puas hati. aku try bukak pakai lappy abah aku. boleh je bukak. tetiba aku rasa geram pulak kat lappy aku. tak sampai 6 bulan aku beli dah pandai buat hal. aku takde pon download yang bukan-bukan. install pon yang penting-penting je.


aku ada tanya kat page blogger-blogger terkumpul. adala jugak yang respon tentang masalah aku tu. tapi masih takde penyelesaian. pastu tadi habis je tengok Maharaja Lawak aku cuba godek-godek lagi kat HTML tu. aku cuba la buang semua gadget-gadget kat sidebar ni. Alhamdulillah akhirnya aku berjaya bukak blog ni. pastu aku cuba pasang balik gadget tu. okay pulak pastu. nampak pelik disitu. so aku tak tahu la apa yang diMALWAREkan oleh blog @ lappy ni.

No comments: