Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Monday, May 30, 2011

Nuffnang bagi aku hadiah ketujuh minggu ni. thanks Nuffnang

Assalamualaikum. aku sekarang ni berada kat Sungai Petani, Kedah. tumpang tidur kat rumah kawan mak aku. esok pagi nak bertolak awal ke Perlis. nak dapatkan tiket feri Langkawi awal-awal sikit. kalau dapat pergi awal bolehlah meronggeng kat sana awal sikit. okaylah. memandangkan baru harini aku dapat online setelah seharian tak online langsung (bagi aku ini satu tempoh yang lama), aku saja-saja la cek nuffnang aku. Alhamdulillah aku dapat BE ketujuh bulan ni. thanks to nuffnang. tapi traffic aku still macam dulu. seminggu dalam 100 - 200 pageview je. UV plk 150 kebawah je. macamana nak bagi masuk macam air ni. entri aku pon merapu. hahaha. aku sedar aku siapa. tak sehebat Izamir Ridzwan dengan Budak Botak tu. blog diorang sehari lebih 1000 UV. kira dah pro la tu. hahaha

kali ni aku dapat BE dari syarikat Perodua. syarikat ini ada buat promosi dekat facebook diorang. korang boleh klik dekat mana-mana iklan Nuffnang kat blog ni atau terus ke SINI untuk maklumat lanjut.




Thanks to Perodua =)

*bila agaknya aku dapat cashout duit ni?..setahun aku pasang Nuffnang ni, sampai sekarang tak cashout lagi...huhuhu



3 comments:

Budak Botak said...

Nie jeles nie, Budak Botak dapat 2 ja, he3...

Entry terbaru -> The Devil’s Pool - Kawasan Air Terjun Menyeramkan Di Zimbabwe... (",)

Farhan Hanif said...

@Budak Botak ala BB da pro blogging ni..main SEO je...saya tak reti main SEO ni...haha

Nisa' said...

Haha samalah kita :D