Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Thursday, June 23, 2011

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG DIA

Assalamualaikum. ni entri tentang segmen yang dibuat oleh Ben Ashaari. tiba-tiba aku rasa nak join pulak. tengah takde kerja ni kan. sesiapa yang nak join boleh klik SINI.





Agak-agaknya blog sape yang aku nak hack ni kan. mestilah blog yang menganjurkan segmen ni iaitu Ben Ashaari. sebab blog dia ramai followers. hampir setiap hari ada je segmen yang dia buat. kadang-kadang aku nak join pon tak sempat. nasib baik harini sempat (tutup pukul 10 malam ni). sebab dia jugaklah aku gila berblogging sejak cuti ni. dulu tak kenal, so jarang blogging. aku ada pesanan yang aku akan tinggalkan bila dapat hack blog dia. hahaha

"hello... 
anda kini sedang menyaksikan blog bloggers kesayangan anda berada di hujung tanduk.
lepas ni tiada lagi segmen-segmen santai. hahahaha....."

Amacam pesanan aku? kejam tak ayat. hahaha. kepada hackers yang selalu menghack blog orang tak tentu pasal, janganlah hack blog aku. blog ni takde apa-apa yang best pon. maklumat rahsia negara pon takde. apa yang korang dapat dengan hack blog ni? kepuasan? kamon la. kalau nak puas baik hack website US takpon Israel lahanat tu. ada jugak faedah kepada negara-negara islam. mungkin pada satu hari nanti akan ada yang buat macam tu. kita tunggu. hehehe


4 comments:

miss inna said...

singgah sini!

banyaknya orang nak hack blog abg ben..hehe!^^

solomolo said...

fuh...
nasib baik bukan blog solomolo yang nak dihack...
selamat...
hahaha...

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

erk...ramai betul aim nak hack blog abg ben ni.. heee~

teringin nak hack blog

genkconer said...

Genk singgah sini dan follow
Nak tengok sapa yang nak kena hack..adakah genk??hehe

Jom join segmen kat blog genk

http://genkcorner.blogspot.com/2011/05/segmen-makan-angin-bersama-genkcorner.html