Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, June 25, 2011

Amir Menangis Sepah Juara Maharaja Lawak

Assalamualaikum. Maharaja Lawak baru je melabuhkan tirainya beberapa minit yang lepas. Tahniah buat kumpulan Sepah yang menampilkan lawak yang bagi aku amat sinonim dengan masyarakat kampung. Walaupun "lawak kampung," diorang mampu membuat penonton jadi gila. aku pon boleh jadi gila bila tengok balik persembahan diorang. Tapi yang paling best aku rasa mestilah Nabil sebab dia dapat bolot RM150 ribu sorang-sorang woo....yang lain aku rasa dapat dalam RM125 ribu (Jozan), RM117 ribu (Sepah) dan RM25 ribu (Jambu).






Lepas ni aku rasa entri pasal kemenangan Sepah Maharaja Lawak comfirm top. sebab tu aku buat entri ni. Abang Ben pon sampai rasakan ia satu kerugian sebab dia tak jadi nak buat entri pasal Sepah juara Maharaja Lawak 2011. hehehe. Peace Yow....




*Bilalah Nuffnang nak bagi aku BE bulan ni...ni lah balasan sebab riak dengan BE bulan lepas. huhu


4 comments:

Mohamadazhan.com said...

sepah terbaik tu...amir lagi terbaik...hehe

N I E S Y A B E L L A said...

huuuuu~ jozan tetap di hati :')

Ash Burn said...

sepah memang terbaik!
follow saya di kekbatikcoklat.blogspot.com.thanks!

Budak Botak said...

He3, x sempat tgk lagi, nie internet dh ok bleh la tgk...

Entry terbaru -> Cara Budak Botak Dapatkan Backlink Dari Website Luar Negara... (",)