Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, June 18, 2011

Jom Survey

Assalamualaikum. rasa-rasanya dah lebih sebulan aku bercuti tanpa gaji ni. duduk rumah pon dah naik bosan ni. asyik-asyik buat benda sama. bangun je tidur (selepas tidur balik lepas subuh), aku bukak tv layan Astro hits sampai pukul 11.30 pagi. pastu tengok cerita dragon ball dekat astro ceria untuk kita-kita aje. hahaha. pastu baru bukak lappy dalam pukul 12 tengah hari camtu. camtulah aktiviti aku hari-hari. bosan gila. nak kerja takde transpot pulak. hahaha,. alasan terbaik.

sebab terlalu lama sangat duduk rumah ni, rasa rindu pulak nak buat kerja-kerja masa dekat U dulu. tadi kawan aku ada post satu video ni yang buat aku nak tergelak guling-guling (hiperbola je tu). sebulan lebih dah tak buat kerja-kerja surveyor ni. nak jumpa alat survey sekarang pon susah. bapak aku jarang bawak balik alat survey tu. maklumlah pejabat punya. bukan sendirian berhad punya. hahaha




*jom layan video ni. gelak puas-puas ye. hahahaha
*surveyor ni dalam bahasa melayunya adalah JURU UKUR. diorang ni bukan setakat ukur tanah je, malah ada jugak ukur dasar lautan dan kaji bintang (astronomi). InsyaALLAH dalam masa 3 tahun lagi aku bakal jadi seorang surveyor berjaya. amin....

No comments: