Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Friday, June 17, 2011

LMFAO feat Lauren Bennett, GoonRock - Party Rock Anthem

Assalamualaikum. setiap hari aku bangun pagi (selepas tidur balik lepas subuh) benda pertama aku buat adalah on tv. semua orang mesti tahu waktu pagi rancangan apa je ada kan. lagi-lagi astro yang asyik ulang tayangan sama je setiap hari. sampaikan aku dah hafal setiap dialog dalam rancangan tu. oleh sebab itu (ayat skema pulak) aku bukak chanel lain. selalunya aku bukak Astro Hits bila baru bangun. saje nak buat refreshment. sampaikan hampir semua lagu aku hafal dah. kalau lah nak hafal notes semudah ini kan senang. hahaha.

harini aku nak ajak korang shuffle. tahu tak shuffle tu apa? korang google sendiri. aku tak tahu la kenapa dengan aku ni. lagu slow-slow aku tak berapa minat macam lagu Anuar Zain tu (bukan kutuk okay). hahaha. okay lah. Lets Shuffle.




*aku suka tengok shuffle video ni. mantap. hahaha

No comments: