Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, June 18, 2011

Mas Ahmad Safwan Ajak Masuk BLOGLIST

Assalamualaikum. patutnya entri ni aku buat petang tadi. tapi tiba-tiba lappy aku buat hal. damn sungguh. beli lappy baru kang baru tahu erti penyesalan. hahaha. okaylah. sebenarnya aku nak join bloglist yang dibuat oleh Mas Ahmad Safwan ni. kepada siapa-siapa yang nak join, boleh klik link kat bawah gambar ni.




Mas Ahmad Safwan

Aku join sebab aku takde kerja nak buat. selain itu, ia juga merupakan salah satu cara meningkatkan traffik blog aku. maklumlah blogger baru. masih mentah dalam dunia blogging ni. perlu mencari tapak bagi memastikan blog ini kukuh dimasa hadapan (skema gila ayat). hahaha. mudah-mudahan dengan joinnya aku dalam bloglist ni, traffic aku meningkat dari semasa ke semasa (macam ayat karangan SPM pulak). =D


No comments: