Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Sunday, July 24, 2011

CIKGU WAN BLOGGER GILA | SEGMEN SEO


" SAYA JOIN SEGMEN CUBA-CUBA SEO ANJURAN WANCIKGUMUZIK DAN DAPAT HADIAH HEADER VERSI RAMADAN DARI CIKGU MUZIK YANG GILA TUUHH..!! KLIK SINI KALAU NAK JOIN."

CIKGU WAN BLOGGER GILA. Itu ayat yang sesuai untuk CIKGU WAN ni. Kenapa aku cakap macam tu? Sebab dia telah menganjurkan satu segmen SEO. Aku baru je nak berjinak-jinak dengan SEO ni. Kadang-kadang main SEO ni best jugak. Sebab kita berpeluang untuk menaikkan satu-satu keyword atau kata kunci di dalam Search Engine. Entri SEO ni ditulis untuk robot pencari di dalam Search Engine.


Okay lah. Panjang dah mukadimah aku tu. Sebenarnya aku tak tahu nak letak keyword apa. Apa yang disuruh CIKGU WAN BLOGGER GILA adalah letak keyword CIKGU WAN BLOGGER GILA. So aku kenalah letak sebanyak mungkin keyword CIKGU WAN BLOGGER GILA dengan menggunakan ayat aku sendiri.

Kenapa CIKGU WAN jadi GILA? Sebab dia menyebabkan aku jadi GILA SEO. Sebelum ini CIKGU WAN pernah main SEO ni dengan keyword CIKGU WAN MUZIK GAY dan mendapat top rank dalam Google Search Engine. Pastu CIKGU WAN bukak pulak segmen ni dengan keyword lain iaitu CIKGU WAN BLOGGER GILA

Aku tengok ramai jugak yang join segmen SEO CIKGU WAN BLOGGER GILA. Ayat diorang semua power-power GILA. Sampaikan aku nak jadi GILA untuk memikirkan ayat GILA-GILA. Entri diorang semua panjang GILA. Memang sah lah diorang ni BLOGGER GILA SEO. 

Sebenarnya aku tak tahu nak tulis apa lagi kat entri GILA ni. Aku suka blog CIKGU WAN BLOGGER GILA ni sebab ada macam-macam info yang aku boleh dapat kat situ. Blog CIKGU WAN ni jugak popular dengan entri lucah 18SX. Kalau search keyword lucah @ 18SX kompem blog CIKGU WAN masuk sekali. Top rank pon mungkin dapat kot. hahaha

Dah lah. Pening aku nak pikir ayat GILA-GILA untuk SEO CIKGU WAN BLOGGER GILA ni. Harap CIKGU WAN BLOGGER GILA tak terasa dengan entri ni. Tu lah sape suruh buat entri SEO ni. hahaha

Sekian dari saya untuk CIKGU WAN BLOGGER GILA. =D

Biar orang cakap entri ni tak best, yang penting keyword CIKGU WAN BLOGGER GILA ada dalam blog aku ni yang hampir nak jadi GILA.

*******************************************************************

Carian Keywords : Cikgu Wan Muzik Gila, Cikgu Wan Jadi Gila, Blogger Gila, Blogger Gila SEO,Gila Cikgu, Cikgu Gila, Cikgu Wan, Blogger Cikgu Wan, Cikgu Wan Blogger, Cikgu Wan Gila SEO, Cikgu Wan Blogger Gila, Siapa Cikgu Wan, Tips SEO, Tips SEO Cikgu Wan, SEO Jadi Gila, SEO Cikgu Wan Gila



6 comments:

wan_cikgumuzik said...

tahniah kerana mencuba teknih SEO nih... Hahahahaa.. dah check kat google? ada tak??

pepe pon thanks sbb bg support kat aku dengan men joinkan diri dalam segmen gila aku tuhh,. kah kah kah kah.. Terrbaeekkk dowhhh..!!!

Apa2 pun sama2 lah kita belajar lagi teknik2 SEO yang bermacam2 nihh ok.. hihihihi..

muhamad hanif said...

AHAHAHHAAH,

bagus..blogger kena support blogger,

yea tak ?

Farhan Hanif said...

@muhamad hanif yup...yg baca blog ni majoriti golongan blogger jgk...=D

Gerek Basikal said...

Boleh tlg citer tak apa mende SEO ni kat kawan yang bertaraf beginner nie?

Farhan Hanif said...

@Gerek Basikal SEO ni mcm yg aku ckp, kita tulis untuk robot enjin pencarian...kalau entri kita kena dengan keyword yg diberikan oleh si pencari, maka enjin pencarian ni akan paparkan blog kita sekali...

alif haris said...

hello bro :)
haha aku baca ni pn naik gila .. :D
memang betul gila cikgu wan ni hahaha