Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Tuesday, July 19, 2011

Eh iklan percuma di bilatergigithalia.com?

Assalamualaikum. Malam-malam macam ni selalunya orang dah tidur. Tapi aku ni dah macam burung hantu, malam berjaga siang tidur. hahaha. Okaylah, aku tak tahu nak buat apa sekarang ni jadi aku memberanikan diri untuk join segmen. Segmen yang aku join kali ni agak mudah. Cuma letak header pastu bodek. Tu je. Senang kan?




Okaylah. Masa untuk bodek pulak ye. hahaha. Aku suka baca blog ni sebab:

1) Kat sini ada lirik meraban. Lirik meraban ni merupakan lirik lagu version omputeh yang ditranlatekan menjadi versi Melayu. Bila aku baca lirik tu sambil bukak lagu sebenar serius rasa nak golek-golek (hiperbola yang melampau)

2) Kat sini ada banyak tip-tip untuk blogger baru macam aku ni. Macam biasalah, blog yang mempunyai tutorial atau tips akan mendapat trafik yang tinggi. Tapi kenapa aku suka tips kat situ aku pon tak tahu. dah terkena halia kot. hahaha

Okay itu saja dari aku. Nampak macam tak menarik je kan. Lantaklah. Bagi sesiapa yang nak join, sila ke SINI.

2 comments:

Acik said...

orait .. nanti kita terjah sana!

EmanTheHalia said...

thx join nanti aku update eh bro! hehe!