Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Thursday, July 28, 2011

Fakta Kenapa Masih Ada Yang Suka Tengok Anime

Masa aku kecik-kecik dulu memang pantang kalau orang kacau aku tengok tv. Masa tu popular dengan katun-katun dari Jepun. Zaman sekarang pon ada jugak tengok katun tapi tak terlalu gian la. Aku pelik kenapa yang sebaya dengan aku masih lagi tengok katun ni. Dan tadi aku dapat jawapannya. Jom tengok ni. =D



Amacam? Rasa macam nak kembali gian tengok katun kan. hahaha

2 comments:

Farhah Azman said...

hahahahahaha..tak boleh blarhhhh laa...:D

Farhan Hanif said...

@Farhah Azman haha...18+++ ni...