Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, July 16, 2011

Kejap Naik, Kejap Turun

Assalamualaikum.

Bagi sesiapa yang belum tengok filem Sekali Lagi bolehlah ke SINI

Masa aku tengah khayal post entri NI, ada kawan aku cakap blog aku ni dah jadi macam tempat download pulak. Mungkin betul apa yang dia cakapkan tu. Aku cuma nak kongsi je kepada sesiapa yang belum tengok tu. Dan aku hanya akan post cerita Melayu je. Nak cerita Non-Malay sila google sendiri. hahaha.

Aku ni masih newbie dalam blog ni. So aku cubalah update pasal Download Filem Sekali Lagi tu. Sebab aku tengok kat Syok[dot]org pon masih belum ada yang post filem tu. Dan kat bawah ni ada menunjukkan trafik blog beberapa jam lepas aku post entri tu. Memang orang datang sebab nak download kot.






Amacam? Takdelah gempak sangat kan. Tapi bagi aku ini satu peningkatan. Selalunya dalam satu jam tak sampai 10 pon UV. Tak macam blog lain yang sampai beratus malah beribu UV satu jam. Teknik apa dia pakai aku pon tak tahu. Nak tengok trafik setiap hari? Tengok gambar bawah ni. =(





Cuma 2 hari je dapat over 100. Tu pon sebab ada entri NI. Aku tengok keyword yang masuk blog ni pon semua pasal Streaming Malaysia Vs Arsenal. hahaha. Petang tadi Malaysia Vs Liverpool pulak.

**************************************************************

*Aku on the way ke KL hantar adik masuk U. Jangan biarkan blog ini berhantu. hahaha



No comments: