Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Thursday, July 28, 2011

Kesan Sebarkan Berita Terkini

Assalamualaikum. Takziah aku ucapkan kepada keluarga arwah Muhammad Syafiq Abu Ani. Siapa arwah Muhammad Syafiq Abu Ani ni? Sebenarnya aku tak kenal pon ni siapa. Malah takde talian darah pon. Masa aku check keyword kat Nuffnang, tiba-tiba muncul nama ni. Kalau satu atau dua yang masuk takpe, ni kira banyak jugaklah. Cuba tengok ni.



Bila aku baca balik entri yang diorang cari, rupanya nama tu ada dalam entri ni. Berita ni aku dapat dari mak aku semalam. Kalau tak sampai sekarang tak tahu cerita sebenar. Mak aku tahu sebab ayah si arwah ni seorang guru, mak aku pon guru jugak. Guru Cemerlang kat Batu Pahat ni mak aku cakap. Tadi ada jugak tunggu berita pasal benda ni tapi takde pon. Kes dah ditutup kot. Al-fatihah untuk si arwah. =D

****************************************************************

Download Filem Tolong Awek Aku Pontianak di SINI
Menangi Proton Persona baru sempena raya di SINI
Menangi Ipad 2 di SINI