Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Friday, July 29, 2011

Keyword "Kematian" Memang High Rating

Semalam merupakan hari yang terbaik untuk blog ni. Trafik untuk pertama kalinya menjangkau 450>. Trafik tertinggi yang pernah dicatatkan blog sebelum ni cuma 390. Rujuk entri ni. Selepas aku dapat tip-tip dari geng Kongsi Blog, aku buat apa yang disuruh. Ping sana, ping sini. Semua yang dalam tip aku buat. Alhamdulillah ni hasilnya. Cuba tengok ni.

Trafik 28 Julai (Sehingga jam 11 malam)
Trafik aku mula naik bila aku post pasal streaming Malaysia vs Singapura dalam pukul 2 petang camtu. Tak sangka pulak Google index blog ni. hahaha. Selain tu, bukan sebab bola je. Blog ni terindeks kat google sebab ramai yang cari berita pasal kematian pelajar Malaysia yang ditemui di Pattaya baru-baru ni. Tak caya cuba tengok entri ni. Entri tu keyword pada 27 Julai. Yang 28 Julai tak sempat Printscreen sebab on lappy pukul 11.55 malam tadi. hahaha.


Trafik Penuh 28 Julai 2011

*******************************************************

Trafik tinggi tapi Nuffnang pulak buat hal. Hilang sume BE aku. grrr~

No comments: