Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Thursday, July 14, 2011

Pertandingan Merenung Payudara

Assalamualaikum. Entri kali ni aku nak kongsi pasal satu video ni. Video ni agak 18 SLS (Seksi Lah Sangat). Jadi aku mintak kepada yang bawah umur tu dinasihatkan untuk mendapat bimbingan ibubapa. Ini bukan entri lucah ye. lawak je. hahaha




Pengajaran:

-Jaga mata anda
-Kalau nak pandang kena pandai cover. contohnya buat-buat main golf macam dalam video ni
-Sekali pandang merupakan nikmat. So jangan pejam mata. Tahanlah seberapa lama yang boleh
-Cepat-cepat pergi tandas untuk "cover"

*Lepas ni kena jaga mata. Takut ada pulak program macam ni kat Malaysia. Jatuh saham nanti. LOL

1 comment: