Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Friday, July 29, 2011

Review Blog : Chempaka Sari

Assalamualaikum. Harini takde apa nak buat. So aku plan nak join benda ni. Tak tahu la ni contest ke, segmen ke, kerja amal ke atau seangkatan dengannya. hahaha

Segmen/contest/kerja amal ni dianjurkan oleh Chempaka Sari. Memandangkan selama ni aku cuma pakai banner yang static (takde effect gerak2/flip2/kenyit2 mata) je. Cuba tengok ni. hahaha



Jangan tenung lama-lama, nanti dia kenyit mata. hahaha

Chempaka Sari ni hobi dia buat banner. Agak kreatif la dia ni. Pastu dia comment kat chatbox tu dan kebetulan pulak aku memang tak reti nak design2/kreatif2 ni. Tak caya cuba tengok header aku tu. Nampak serabut kan. hahaha. Tu je la. Aku memang tak reti mengampu/bodek ni. Sekian.

Macam takde gaya review pon. hahaha. Nak join gak klik SINI.


2 comments:

dearly I D A / pot said...

haha. tengok lamalama tak kenyit pun? haha.

Farhan Hanif said...

@dearly I D A / pot kan pki spek mata tu...mana nampak..haha