Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Wednesday, July 13, 2011

Tonton Siaran Langsung Malaysia VS Arsenal di Bukit Jalil (13 Julai 2011)

Assalamualaikum. Seperti yang korang semua tahu, malam ni akan berlangsungnya satu perlawanan antara skuad negara menentang gergasi EPL iaitu Arsenal. Aku merupakan peminat tegar Arsenal tapi tak berapa kenal dengan pemain Arsenal. So hilanglah status ketegaran itu. Walaubagaimanapun aku nak tunjukkan jugak ketegaran itu dengan memberi korang salah satu cara untuk menonton tanpa pergi ke kedai mamak atau melanggan Astro. Dengan berbekalkan Internet berkelajuan cahaya, korang bolehlah menyaksikannya kat blog aku tanpa bayak bicara. Bagi internet berkelajuan siput, korang duduk diam2 la ye. hehehe





Tonton di sini bila match dah nak mula (8:45 PM)




Senarai pemain arsenal yang diturunkan adalah Wojciech Szczesny, Vito Mannone, Sebastien Squillaci, Johan Djourou, Kieran Gibbs, Carl Jenkinson, Laurent Koscielny, Andrey Arshavin, Marouane Chamakh, Ryo Miyaichi, Armand Traore, Thomas Vermaelen, Bacary Sagna, Theo Walcott, Alex Song, Jack Wilshere, Tomas Rosicky, Denilson, Aaron Ramsey, Emmanuel Frimpong, Samir Nasri, Carlos Vela, Robin van Persie.





2 comments:

Roti Telur said...

Malaysia 2-1 Arsenal...

usher said...

wa...hebat ko eh