Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, July 16, 2011

Tonton Siaran Langsung Malaysia VS Liverpool di Bukit Jalil (16 Julai 2011)

Assalamualaikum. Bagi mengubati hati pelanggan Astro yang geram kerana tidak menyiarkan siaran langsung Malaysia vs Arsenal, Astro akan menyiarkan bagi perlawanan kedua menentang gergasi EPL iaitu Malaysia vs Liverpool di saluran Astro SuperSport (817) pada jam 4.55 petang. Perlawanan ini akan berlangsung pada 16 Julai 2011 (Sabtu) jam 5.45 petang di Stadium Nasional Bukit Jalil.




Bagi yang mahu menontonnya secara live streaming, aku ada sediakan kat bawah ni. tapi aku tak pasti sama ada ni betul atau tidak. Sebab pada perlawanan yang lepas iaitu Malaysia vs Arsenal aku ada jugak sediakan live streaming tapi sewaktu perlawan mula, streaming tu masih off air. Lepas tu aku cepat-cepat tukar yang lain. Nasib baiklah aku jumpa yang lain.

Masalahnya di sini sekarang, esok aku akan ke KL atas urusan keluarga. So aku tak boleh nak buat macam match lepas sekiranya streaming masih off air. sekian.





kalau ada masalah dengan streaming diatas, cuba yang bawah pulak.





kalau dua-dua streaming masih tak nampak jugak, korang carilah yang lain sebab aku tak boleh nak tolong.=)

*******************************************************
*Sebenarnya aku nak try SEO kat entri ni. hahaha

carian : malaysia vs liverpool, malaysia vs liverpool asia tour 2011, malaysia vs liverpool 16 julai 2011, blog live stream malaysia vs liverpool 16 julai 2011, malaysia lawan liverpool, malaysia lawan liverpool 2011, live streaming malaysia vs liverpool 16 julai 2011, live streaming ustream redvision tv malaysia vs liverpool 16 julai 2011, siaran langsung malaysia lawan liverpool, siaran langsung astro malaysia vs liverpool 16 julai 2011, ada atau tiada siaran langsung malaysia vs liverpool, video gol malaysia vs liverpool 2011, updated livescore malaysia vs liverpool 16 julai 2011, friendly malaysia vs liverpool, malaysia lawan liverpool, malaysia  lawan liverpool 16 julai 2011, live malaysia vs liverpool astro arena,  siaran langsung malaysia vs liverpool astro 817, rtm live malaysia vs liverpool,keputusan terkini malaysia vs liverpool 16 Julai 2011, keputusan  malaysia lawan liverpool, siaran langsung malaysia vs liverpool 16/7/2011, malaysia vs liverpool,live streaming malaysia vs liverpool 16 julai  2011, siaran langsung rtm malaysia vs liverpool 13 julai 2011

2 comments:

A-L HAQIM said...

Bola..gila bola..saya dah jadi pengikut anda yang setia..

Farhan Hanif said...

@A-L HAQIM thanks follow...