Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Monday, July 18, 2011

TV3 Livechat Bersama Pelakon Juvana

Assalamualaikum. Tinggal beberapa jam saje lagi untuk menonton episod akhir drama Juvana. Aku suka drama ni sebab ada sorang ni yang membuatkan aku cair bila tengok muka dia. Bagi sape-sape yang belum tahu tu, sila ke entri ini. hahaha. Lepas ni dah tak boleh nak tatap muka dia kat depan tv. Tapi takpe. Kat laptop pon boleh. hahaha.




Malam ni sebelum tayangan episod akhir drama Juvana, TV3 ada membuat satu live chat bersama pelakon Juvana pada jam 8 malam hingga 9 malam di SINI. Jadi pada sesiapa yang nak berkenalan dengan diorang bolehlah ke SINI. Malam ni bersama Ayam dan Apek. Aku dengar kalau korang nak melepaskan geram kat situ pon boleh. Ini menunjukkan lakonan diorang berjaya di mata korang. hahaha. Tunggu apa lagi, jom lepas geram. Lepaskan geram sebab lakonan diorang je tau, jangan lebih-lebih. hahaha





*************************************************************************

*Kantoi pulak aku post entri ni kat chat tu. hahaha

*************************************************************************

Carian keywords : Izreen Azminda, Cikgu Zakiah, Cikgu Zakiah Juvana, Izreen Azminda Juvana, Juvana TV3, Izreen Azminda TV3, Izreen Azminda Aznam, Izreen Juvana, Juvana, Juvana Download, Juvana Download TV3, Juvana Isnin 9 Malam, Sinopsis Juvana, Juvana Episod 1, Juvana Episod 2, Juvana Episod 3, Juvana Episod 4, Juvana Episod 5, Juvana Episod 6, Juvana Episod 7, Juvana Episod 8, Juvana Episod 9, Juvana Episod 10, Juvana Episod 11, Juvana Episod 12, Juvana Episod 13, Juvana Full Episod, livechat tv3, ayam juvana tv3, botak juvana tv3, daim juvana tv3, kicap juvana tv3, apek juvana tv3, kedah juvana tv3, nadia juvana tv3 

No comments: