Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, July 23, 2011

Ujibakat Online Yang Dot Dot Dot

Assalamualaikum. Orang nak famous, kau pon nak famous. Itulah ungkapan yang patut aku cakap lepas tengok satu video ni. Serius agak menjengkelkan (skema la pulak) dan perlu di ewww kan bak kata Anwar Hadi. hahaha

Kau nak famous sangat kan. Sekarang ni aku tengah memfamouskan kau. Siap bagi no telefon lagi. Yang tak boleh aku terima, dia siap cakap dia boleh menyanyi, berlakon, mencuri, merompak, dan membuli (tiga ni aku auta je). Korang tengoklah video ni dan nilailah sendiri. ewwww





**********************************************************

*Lepas ni sape nak kawen cepat gunalah cara ni... Aku boleh iklankan...=D
*Suka tengok komen kat bawah tu. Nak guling je rasa...hahaha
*Tak tahu nak letak tajuk apa untuk entri ni. Tu yang letak Dot Dot Dot tu...=)


5 comments:

dearly I D A / pot said...

kahkahkah!
berguling guling macam tenggiling dibuatnya.

euwwwwwww.

PORUMAN said...

hahahahhaa. merapuk perempuan ni...

Farhah Azman said...

aduhai... sakit perut tgk..hahah..
euwwwwww..hhaha..

peNulis SeNjA said...

berkecai isi perut tengok

tepijalan said...

kesian giler minah ni hahaha...