Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Sunday, August 21, 2011

Apabila Perempuan Cun Panggil Aku

Assalamualaikum.Selamat pagi yang tak berapa nak pagi. Selalunya pagi-pagi ni best kalau kita bersenam. Bersenam ni ada banyak jenis. Senyum atau gelak ketawa juga merupakan sejenis senaman ringan. Apa kata pagi ni kita senam dengan gelak ketawa. Jom tengok video ni.



Kalau aku kat tempat lelaki tu serius malu gila. Mana tak nya kalau perempuan yang panggil sekali silap orang. Kalaulah muka ni boleh simpan kat kocek. hahaha.




4 comments:

My Name is Mar said...

pesal kau GEMAR sgt tengok JFL lately ni?
Ho-ho-ho!

ila said...

ahaahak.
ksian mamat2 tuu

tia @ Ini Kisah Tia said...

tengah tunggu loading kejap :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . lorhhh , gile maluuuuuu :)