Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Wednesday, August 17, 2011

Bila Mak Dah Bagi Green Light

Assalamualaikum. Dari awal puasa sampai la ke harini aku rasa makanan berbuka yang paling aku banyak makan adalah Nasi Kerabu. Setiap kali pergi Bazaar Ramadhan kat Pesta (nama tempat kat Batu Pahat) tak lengkap rasanya kalau tak beli makanan kegemaran tu.



Selalunya aku tengok dulu kuantiti nasi dalam Nasi Kerabu tu. Kalau sikit, aku beli pulak Laksam. Memang selera tahap apa entah aku pon tak tahu. hahaha. Berbalik pada tajuk di atas, disebabkan aku suka sangat makan nasi kerabu tu, mak aku cakap kat aku kawinlah dengan orang Kelantan kalau nak nasi kerabu hari-hari. So apa lagi wahai mek-mek kelate sekalian, come to papa. hahaha.

Ini namanya Nasi Kerabu. Bukan Nasi Avatar ye. hahaha

Ini Laksam. Bukan Kuew Tiaw Sup.

***************************************************************
Harini berbuka dengan nasi kerabu dan laksam lagi. Mabeles. slurppp~

4 comments:

Liefde Ain said...

WM nk buh mane? hehe :P *Jie dgn tasneng ade. ngorat laaa :P

hazirah kasimon said...

sedap nyaaaaaaaaaaaa...dageng salai tu

KhAiReDzAiMy said...

lama tul x pi kat pesta tu... msti meriahkan...

tia @ Ini Kisah Tia said...

memang mabeles dah Tia rasa .. hehe :)