Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Friday, August 12, 2011

Burung Aku Membuahkan Hasil Selepas Bertukar Wajah

Assalamualaikum. Selamat hari Jumaat semua. Tadi aku belek-belek akaun ChurpChurp aku dan baru aku perasan ChurpChurp dah berubah wajah walaupon ChurpChurp tu takde wajah pon. hahaha. Yang takde akaun ChurpChurp tu jom la join kat SINI. Kali ni ChurpChurp tampil dengan lebih menarik dan sedap mata memandang. Jom layan printscreen ni.



Ni homepage. Boleh tahan la.


Ni pulak dashboard dia. Abaikan jumlah earning aku ni kalau korang punya earning lagi tinggi dari aku punya. hahaha

Sekali lagi nak bagitahu, sesiapa yang takde akaun ChurpChurp tu jomlah join. Click SINI. ChurpChurp ni kawan baik dengan Nuffnang tapi earning lain-lain. So tak payah risau la pasal status Glitterati Nuffnang tu.


2 comments:

KhAiReDzAiMy said...

aq tag ko join GA nie

http://babat87.blogspot.com/2011/08/kad-raya-duit-raya-fairus-ibrahim.html

Ajeyy Rawk said...

salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html