Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Monday, August 29, 2011

Dah Boleh Cashout Nuffnang

Assalamualaikum. Mungkin inilah dinamakan rezeki Ramadhan. Lepas je aku post entri Kemeriahan Hari Raya Aidilfitri Yang Berkurangan, aku terus cek trafik kat Nuffnang. Mulanya aku tak perasan pon earning tu. Maklumlah happy sangat buat entri pasal Tiz Zaqyah. hahaha. Sekali aku terpandang earning dan terus klik. Inilah hasilnya.

Dah boleh cashout dah. Tapi nak tunggu Churp-Churp dengan Says.my dulu lah. Baru rasa. Walaupon tak banyak macam Si Ujang dan isteri ni dapat. Siap beli peti sejuk baru pulak tu. hahaha. 

Okaylah. Tu je nak cakap. Cakap lebih-lebih nanti ada yang cakap poyo pulak. Nak tengok aku poyo tunggu lepas raya. Nak poyo hasil duit raya aku walaupon dah layak untuk kawin.

Jom cepatkan urusan cashout aku dengan klik butang kat bawah ni.

*************************************************************
Terima kasih kepada semua pembaca blog yang tak seberapa ni. Kunjungan anda amat memberi kesan kepada blog ni. Terima kasih sekali lagi.
Jom takbir raya. =D

8 comments:

coklatberapi said...

wah taniah..rezeki raya;)

Gerek Basikal said...

Boleh la belanja.. USM pun kita pi..he3

Mialia said...

jeles :( hehe.. slamat hri raya ! :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . Tia dah tak tahan nak kepam lelama . cashout gak walaupun baru 70 hengget .. haha :)

Farhan Hanif said...

@tia @ Ini Kisah Tia tahan je la...tak sangka plk boleh lepas RM50 cuti 4 bulan ni...apa la yang ada dalam blog ni agaknya...semua karya merapu...hahaha

hira said...

untunglah. haha :D rm60 lebih duit saya dekat nuffnang tak tau bila nak keluarkan =____= hoho

Farhan Hanif said...

@hirakalau rasa nak keluarkan, keluarkan je la...tu la duit bila sesak nanti...=D

KhAiReDzAiMy said...

Alhamdulillah.. Murah Rezeki Syawal...

Leh bgai duit raya nie...Hu.. hu,,,