Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Tuesday, August 9, 2011

Dapat Jiran Baru...Lu Ada?

Assalamualaikum. Jumaat lepas aku ada join banyak segmen. Salah satunya adalah JOM CARI MUSUH yang dianjurkan oleh Keroro. Musuh yang dimaksudkan sebenarnya bukan musuh betul-betul. Sebenarnya nak cari jiran untuk blog yang masih setinggan ni. Jiran yang dicadangkan oleh Keroro cuma satu je. Tapi sekarang aku ada dua jiran. Sekarang aku nak memperkenalkan jiran-jiran aku.



Ni jiran pertama aku. Kitorang mencapai kata sepakat untuk berjiran melalui ShoutMix Chat yang kat tepi ni. Kebetulan dia join segmen Keroro dan terus terjah Shoutbox aku untuk berjiran. Cuba tengok gambar bawah.


***************************************************************************


Ni jiran yang dicadangkan oleh Keroro. Serba sedikit tentang Khairedzaimy...
Seorang yang masih mencari-cari sinar dalam kehidupan, Saya bukanlah orang yang penuh dengan kemewahan atau apa-apa kelebihan tapi saya masih ada kasih sayang, perhatian dan semangat yang mampu dihulurkan kepada seseorang jika diperlukan saya bukan memberi atau membawa kemewahan tapi kebahagian...-dipetik dari about me Khairedzaimy
 ***************************************************************************
Aku harap dengan adanya jiran ni dapatlah kita saling membantu antara satu sama lain. Korang pulak jangan lupa singgah blog diorang. Sekian.

3 comments:

syazu said...

almak..kantoi yg kat shoutbox tu..

Atiqah Sa'ahiry said...

selamat berjiran..

KhAiReDzAiMy said...

Thanks entry yg menarik.... Malu la ambik ayat jiwang tue...