Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, August 13, 2011

Mukadimah

Assalamualaikum. Ni kali pertama aku buat entri dalam bentuk flash. Lama dah aku cari tutorial benda ni baru semalam aku jumpa. Ni lah hasil yang tak seberapa ni. hahaha.



*************************************************************************
Moral of the story: 
Carilah surau/masjid yang baca ayat pendek-pendek je.
Surau taman aku dan semakin berkurang dah.
Aku je remaja yang masih bertahan setakat ni.
hahaha


Kalau ada masa aku buat lagi ye. =D

9 comments:

SITI NOORNADIYANA said...

comel gila kartun ko! ahaha. :D

p/s : surau kat taman aku pon dah semakin sikit saf.

Liefde Ain said...

wah! ;DDDDD

berguruuuuuuuuuuuuuu bole? hahaha
btw, surau tempat aku pulak, laju nye ya Rabb!!
solat pny solat, eh, da 20 daa..~

Farhan Hanif said...

@SITI NOORNADIYANA baca panjang2 ni buat aku hilang khusuk la...haha

Farhan Hanif said...

@Liefde Ain wahhh...ko buat 20 ke...aku nak buat 8 tu pon payah...haha

N I E S Y A B E L L A said...

hahahha...lawak gila doh...imam kat masjid umah aku pon bca pnjg..aku buat 8 je la ;p haha

cik azeya said...

ahahaha. aku gelak 50 saat. :p

KhAiReDzAiMy said...

Lawa tul... Ajar aq buat ha.. ha..

Alhamdulillah.... Nielah remaja muslim yg kita cari...

Jgn separuh jalan suda...

cik ery said...

bguih la cmtu..

msjd kt kg ak ok2 jgk..xpnjg2 sgt.xpndek2 sgt.hehe.sdg2

KhAiReDzAiMy said...

Salam... Selamat Bersahur...

Aq ada tag ko... harap-harap dapat joinla GA nie...

http://babat87.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

Thanks...