Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Thursday, September 1, 2011

Aidilfitri 2011 (Part 2)

Raya kedua aku dah ada kat Pahang dah. Keluarga sebelah mak aku ni ramai. So tak hairanlah kalau aku tak kenal sesama sendiri. hahaha. Aku ada sedara yang sama nenek tapi lain atuksama nenek dan atuk, dan sama atuk tapi lain nenek.

Yang aku kenal kesemuanya adalah sama nenek dan atuk, dan sama nenek tapi lain atuk. Yang group lagi satu jarang jumpa so tak berapa nak ingatlah. Lagipon group tu ramai gila pangkat anak sedara tapi sebaya aku. Mak bapak diorang sebaya dengan mak aku. So rasa tua gila bila panggil aku pakcik. *damn* Rasa macam dalam iklan raya "Mak Su Timah" suatu ketika dahulu. Korang ingat tak iklan tu? Serius memang kena iklan tu dengan family aku.

***************************************************
Anak buah aku yang sebaya ada yang cun-cun tapi sayang aku bapak sedara diorang. hahaha.

1 comment:

tia @ Ini Kisah Tia said...

wahhh , Tia dapat bayangkan ramainya :)