Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Wednesday, September 14, 2011

Kunci Locker Nak Cari Pasal Di Sini

Assalamualaikum. Baru je nak online tiba-tiba aku terpandang satu mesej yang seperti satu ugutan atau ancaman. Mesej yang aku dapat ni daripada chatbox kat sebelah ni. Cuba tengok.


Kunci Locker. Siapa yang tak kenal kan. Dialah anak buah Cikgu Wan Muzik (main agak je). Aku tak kata hentaman Kunci Locker ni tak bagus. Kadang-kadang ada bagusnya jugak. Bagi aku ni bukan satu hentaman tapi satu teguran. Bak kata Ujang dalam entrinya yang bertajuk Perbezaan Teguran dan Kritikan untuk Blogger

Hentaman ni merupakan satu kritikan. Semuanya tak betul, yang pengkritik tu je yang betul. Teguran ni pulak satu teguran kepada seseorang sekiranya melakukan kesalahan. Terpulanglah kalau yang ditegur tu nak dengar ke tak.

********************************************************
Minggu pertama ni rasa heaven gila sebab banyak kelas cancel. Yang dah start belajar baru satu subjek je tu pon sebab minggu depan lecturer tu takde selama dua minggu. hahaha. Harini kelas cuma datang aktiviti KoQ je la.

9 comments:

Asyikin said...

heaven kan bila takde kelas, hihihi :)

Liefde Ain said...

kunci loker ni kawan sek rendah aku kot..~

Farhan Hanif said...

@Liefde Ain serius? maknanya org muar la ni ye...boleh selongkar identiti ni...hahaha

Liefde Ain said...

hahaha.. iyeeee.. *mati aku kalau die tahu aku yg bongkar identiti die.. *maaf~ huk2

Farhan Hanif said...

@Liefde Ain takpe2...kiranya aku boleh buat entri kalau dia hentam aku...hahahaha
*lagi kejam

cik najihah said...

hahah
aku lagi heaven lecturer x nak masuk

Ini Kisah Tia said...

takde bahan apa kot dia boleh jumpa dekat sini .. jangan risau :)

kunci locker said...

woi...hahahah...aku mmg p shoutbox org ckp cm tu la...tu la nmeny teknik blogwalking bg org mai bls kt blog kita lak...hahaha...amboi...ada mmbe skola aku lak kt cni...mampos i...hahah...lawak jek entri ko ni...terkejut mak nok oi...hahaha

kunci locker said...

@Liefde Ain
alamak...mmbe skola ku...ciskek...jgn bongkar identiti aku...hahhahaha