Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Monday, September 12, 2011

Lecturer Tak Masuk Pada Hari Pertama Sudah Menjadi Kebiasaan

Assalamualaikum. Macam-macam cerita yang diupdate oleh blogger yang baru bermula sesi baru harini. Kelas aku mula pukul 2 petang tadi tapi lecturer tak masuk pon. Duduk je la dalam bilik kuliah tu selama dua jam lebih. Sejuk je rasa sebab ada penghawa dingin. Nak keluar takut tiba-tiba lecturer masuk pulak. Semester lepas pon lecturer tak masuk jugak pada hari pertama sesi baru. So dah boleh agaklah untuk tidak hadir pada hari pertama pada semester akan datang.

Masing-masing ada perubahan tersendiri macam aku. Aku makin berisi. Ada yang makin kurus, makin hitam, makin putih, macam-macam ada la senang cakap. Ingat nak kenal-kenal dengan pelajar direct intake tapi diorang pon takde. Bukan nak menggatal tapi nak mengeratkan silaturrahim. Percayalah. haha

*******************************************************
Ramainya blogger buat entry pasal sihir menggunakan gambar di Facebook harini. Boleh jadi SEO ni. hehehe

8 comments:

Wanz Mejuez said...

>_< main seo nmpk..

Saiazuan said...

haha kelas aku trs batal sbb banjir di arau

Pendamba Mawar said...

lecturer da lupa kot kuliah da start..ehem..SEO..ahaaaa

aleen aiden said...

ade sorang lecturer alin dulu pesen memang slalu xmasuk klas,n slalunye xpnah bgtau yg kls kensel.itu pedih!hu3

NadiRah said...

kelas kol 2 je??pastu xde???zzzzzzzz~

Farhan Hanif said...

@NadiRah kelas pukul 2 sampai 5...

BeloG MTT said...

Perkara paling di gemari para pelajar..Hikhik ^^

Freaky said...

mari tgk sini. anda dapat hadiah :

Penerima Hadiah Give Away Top 10 Referring Url