Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Friday, September 16, 2011

Popularnya Nama Kau Dalam Blog Ni

Assalamualaikum. Alhamdulillah aku dah sampai rumah. Sampai je rumah terus campak beg baju pastu bukak beg laptop dan terus tekan butang 'ON.' hahaha.

Seminggu dah aku tak bukak Nuffnang sebab internet kat U tak mengizinkan aku untuk membukanya. Macam biasalah bila bukak Nuffnang wajiblah tengok earning dulu. Sangat mendukacitakan sebab takde langsung BE sepanjang minggu ni. TAPI...jumlah earning semakin bertambah. Takdelah bertambah banyak pon adalah setakat mencecah enam puluh tu. hehehe.

Perkara kedua yang wajib bagi aku bila bukak Nuffnang ni mestilah cek keyword yang masuk. Semalam aku ada cerita pasal Izreen Azminda Masuk Blog Aku sebelum aku balik U. Rupanya minggu ni pon Izreen Azminda masuk lagi blog ni. Tapi dengan nama yang bersih la tak macam yang semalam. hahaha. Cuma tiba-tiba ada keyword yang menyakitkan mata pulak. Cuba tengok gambar bawah ni.


MELAYU SEKS??? Bila masa pulak aku buat entri tu. Buat 3gp Melayu pon tak pernah. hahaha. Makin seram pulak aku dengan keyword-keyword sesat macam ni. Silap-silap keyword "horny" pulak yang masuk lepas ni. hahaha. Mintak-mintaklah tak. Keyword dalam gambar atas tu untuk yang minggu ni punya. Jom lihat keyword untuk harini pulak. Izreen Azminda masih mengungguli carta. hahaha.


***********************************************************
InsyaALLAH esok nak tengok Raya Tak Jadi kat BP Mall. =D


2 comments:

irwan miswan said...

dengor nye cerite raye tak jadi tak besh.....anyway....bp mall punye wayag besh!!!

cik najihah said...

untungla ...
blog aku penuh heliza helmi,FL dengan siti saleha..
hot x..hahah
g holiday la..