Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Sunday, September 18, 2011

Review Filem Raya Tak Jadi

Assalamualaikum. Dah lama tak tengok wayang. Last aku tengok cerita KL Gangster. So malam tadi sempatlah aku tonton satu lagi cerita iaitu Raya Tak Jadi. Walaupon mood raya dah semakin berkurangan tapi semalam ramai jugak yang pergi tengok cerita tu. Mungkin sebab malam minggu kot. Mungkin jugak ada dikalangan mereka adalah mahasiswa UTHM. Biasalah budak-budak U. Aku pon macam tu jugak pada sem-sem lepas. Cuma sem ni belum tahu lagi macam mana.


Back to the topic. Lepas tengok cerita baru mestilah kena review kan. Bagi aku cerita ni okaylah jugak hasil gandingan juri dan peserta Maharaja Lawak iaitu Saiful Apek dan Johan. Part paling best bagi aku adalah selepas diorang ni terjumpa Jalalludin Hasan. Part yang sebelum tu kelakar la jugak cuma kurang sikit.

Rasanya tak perlu kot aku nak cerita sinopsis. Rating aku bagi 4/5 bintang. Mana pergi satu lagi bintang untuk part yang kurang lawak dan lawak tak jadi. hahaha

***************************************************

No comments: