Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Thursday, September 22, 2011

Siapa Ramli Pemain Manchester United?

Assalamualaikum. Semalam masa Malaysia menentang Jepun, aku keluar makan dengan kawan kat Taman U. Masa masuk kedai makan tu tokey kedai pasang bultin utama tv3 je. Sampai je berita sukan barulah tokey kedai tu tukar chanel  RTM 2. Waktu tu keputusan Jepun 2 Malaysia 0. Tiba-tiba keluar iklan TM yang bagi aku serius terbaik. Cuba tengok ni.




Macam mana? Best tak? Macam biasalah bila Malaysia buat benda lebih sikit je mesti ada suara sumbang. Boleh tengok kat bahagian komen youtube tu. hahaha



*************************************************************
Lepas ni famouslah nama Ramli. Siap ada jual jersey nama Ramli lagi. hahaha
Mentang-mentanglah aku benci MU. Damn...
*************************************************************

4 comments:

sergeant keroro said...

haha, awat tak chelsea XD

Farhan Hanif said...

@sergeant keroro PM Najib kan fan MU, so paham2 je la...hahaha

My Name is Mar said...

Yeah~~
MU glory glory~~

sergeant keroro said...

haha, ko cam aku eh? a'ah, yang pakai sweater adidas. lol XD