Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Sunday, September 4, 2011

Tak Puas Cuti Empat Bulan

Assalamualaikum. Tak sampai seminggu je lagi aku kat rumah ni. Sabtu depan dah masuk kembali ke alam universiti. Dah ada member-member aku yang dah balik U semata-mata nak sambut kehadiran pelajar baru yang mula mendaftar sejak semalam. Baguslah diorang join.


Aku nak join tapi tak sanggup nak korbankan waktu raya ni. Tak puas raya lagi ni. Bukan duit raya yang ku cari, tapi kuih raya yang di hajati. Okaylah. Tengak kemas barang-barang ni. Siap listkan barang-barang yang takde lagi. Esok atau lusa shopping beli barang nak bawak U pulak. Wassalam.

******************************************************
Nak tambah cuti lagi boleh?

8 comments:

Liefde Ain said...

kenape tetibe aku rasa 4 bulan tuh mcm 4 hari eh? huhu~ =,="

hira said...

saya dah packing lama dah. cuma rasa wonder sikit sama ada cukup ke tak barang-barang tu. haha :D

cik sakdi said...

pergh dah cuti pon xpuas lagi? kehkeh kite seminggu je.

jgn lupe beli hanger, baldi.. haha slamat masuk U

cik najihah said...

hahahah get ready lah

ijA said...

packing2 awal sikit..jangan last minutes..heheehe, apa kita nak packing ek..mmm, sem ne x jadi pembantu mahasiswa a.k.a PM..pun..ehhehe...malas..baik duduk rumah ...temankan mak kita..

N I E S Y A B E L L A said...

nak tambah cuti? boleh. taknak balik pon boleh payjoe!

AesyaZealous said...

tak aci..4 bualn cuti..

aku tiga bulan praktikal..sebulan cuti..waaa

NadiRah said...

jgn lupe jamuan raye.. ^^