Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Friday, October 21, 2011

Cashout ChurpChurp Dan Says.My

Assalamualaikum. Tadi lepas solat Jumaat, aku saje-saje je bukak akaun churp-churp aku. Pastu tiba-tiba tangan ni gatal sangat terus tekan butang Cashout. Ingatkan butang tu akan bawa ke page confirmation. Rupanya tidak. Dia terus confirm on the spot jugak. Dan sekarang jumlah earning Churp-Churp aku jadi zero.

Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Memandangkan akaun Says.My aku pon dah capai RM100 lebih sama macam Churp-Churp, aku pon cashout lah sekali earning tu. Churp-Churp menggunakan cek sebagai pembayaran manakala Says.My pula akan memasukkan terus ke dalam akaun bank kita. Cuma tinggal masukkan no akaun dan nama pemegang akaun tersebut je. Cukup mudah.


Jangka masa untuk cek sampai ke rumah adalah sebulan lebih. Tak sabar nak dapat cek. First time tu. Kalau mak aku tanya ni cek dari mana, aku tak tahu nak jawab apa. Takkan nak jawab dari blog kot. Kantoi la. hahaha.

Nak join Says.My boleh ke SINI
Nak join Churp Churp boleh ke SINI
**************************************************************
Nak cashout Nuffnang tapi kat UTM ni tak boleh bukak Nuffnang...=(
**************************************************************

6 comments:

NOVA said...

uiikk.. blogger pon leh menghasilkan duit kaa...?? waahhh... best ar dia leh dapat duit.. hehhehhe

sayahappyslalu said...

tahniah. keep it up!

FeeQ said...

Santapan Istimewa Mencari Halal Restaurant/Cafe yang Unik: http://bit.ly/nUZ3DR

hira said...

wah, kaya woooo~ meh belanja saya sikit. sedekah. haha :D

EARNIC said...

laa..kat situ block nuffnang? tak patut..tak patut

tieykah said...

mcm mane nak buat churp2 ngn says kuar bnyk terus?