Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Saturday, December 31, 2011

Azam 2012

Assalamualaikum. Tak sampai 12 jam saja lagi untuk memasuki ke tahun 2012. Masing-masing sibuk berazam tahun baru. Ada yang berazam nak jadi isteri Aaron Aziz la, nak jadi pengapit semasa perkahwinan Lisa Surihani dengan Yusri la, dan macam-macam lagi. Aku hanya mampu melihat dan tersenyum seorang diri.


Untuk berazam memang mudah. Tapi nak melaksanakannya tu cukup payah. Sebab tu ada yang menggunakan azam tahun lepas atau setiap tahun azamnya sama sahaja. Contohnya macam aku. hahaha. Azam aku tahun 2011 adalah sama macam tahun 2010. Azam 2010 pulak sama macam 2009. Begitulah seterusnya. Sampaikan aku lupa apa azam aku sebenarnya.

p/s : Janganlah taksub dengan cerita 2012 tu. Memanglah kiamat akan berlaku tapi siapalah kita untuk meramalkannya dengan tepat bila ia akan berlaku.
*************************************************
InsyaAllah 2012 lebih baik dari 2011. Begitu jugalah seterusnya. =)
*************************************************

1 comment:

Iffah Afeefah said...

Sapela taksub sgt
lau takut kiamat mlela ubh cre idup