Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Monday, December 26, 2011

Bila Emak Tanya Pasal Blog

Assalamualaikum. Dah tiga hari aku kat rumah ni. Dah nak balik UTM semula harini. Semua ni gara-gara esok ada satu lagi test sebelum final exam awal Januari depan. Kalau bukan sebab ada test esok, mungkin lama lagi aku dekat rumah ni.

Minggu lepas cek dari Churp-churp sampai rumah. Mak terus call untuk bertanya pasal cek tu. Masa tu aku masih kat UTM lagi. Puas aku memikirkan nak jawab apa masa tu. Akhirnya aku bagitahu cerita sebenar. Tak tahu la mak buka blog ni ke tak lepas aku bagitahu dia pasal ni. Rasa segan tu ada la sikit-sikit. Entah apa la anak dia gebang kat blog ni. hahaha.


Masa aku cashout Churp-churp ni, aku cashout says.my sekali. Entah apa la masalah dengan says.my tu, akaun aku kena block. Kalau tak silap ada la dalam RM120 camtu. Lesap macam tu je la. (Untuk cerita lebih lanjut boleh baca entri Alahai Says.my)
*********************************************************
Cinta tidak boleh dinafikan. =)
*********************************************************

2 comments:

emeliena said...

untongler dapat duet (:
kongsi mehh .
btw, salam sahabat .

Yong Bai'ah said...

http://ceritasukadukasaya.blogspot.com/2011/12/tulang-rusuk-adam-yang-hilang.html