Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Tuesday, December 13, 2011

Shoutmix Bakal Kenakan Bayaran

Assalamualaikum. Aku tak tahu samada benda ni dah lama atau aku yang baru perasan. Bagi yang kaki blogwalking macam aku, rasanya memang tak setujulah dengan tindakan yang diambil oleh Shoutmix untuk mengenakan bayaran kepada sesiapa yang menggunakan perkhidmatannya.

Korang boleh klik kat bahagian atas sebelah kiri chatbox tu untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

Atau boleh klik SINI.

Nak marah pon tak boleh jugak. Tu dah memang tanggungjawab dia bagi memastikan sumber pendapatan diorang terus berjalan. Takkan nak bagi percuma je.

******************************************************
Mungkin dia dah tahu. Mungkin juga tidak. Wallahualam.
******************************************************

1 comment:

cik najihah said...

rabak la kalau sume nak kene baya kan