Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Thursday, January 26, 2012

Kali Pertama Masuk Wayang

Assalamualaikum. Agaknya ada orang percaya ke aku tak pernah masuk wayang sebelum ni? haha. Sebenarnya memang betul pon semalam aku pertama kali masuk wayang tapi untuk tahun 2012 la. haha. Semalam tengok wayang cerita Underworld : Awakening 3D. Terbang duit aku RM15 sebab tengok 3D punya pasal.


Aku pernah tengok cerita 3D sebelum ni. Cerita Green Hornet kalau tak silap. Tapi yang semalam punya 3D serius tak sama macam yang aku tengok sebelum ni. Entah macam mana kepala aku boleh tergerak sebab nak elak kena serpihan kaca dalam cerita. Bukan aku sorang je. Penonton depan aku pon tergerak kepala jugak masa scene tu. haha.

Ingat esok nak tengok Journey 2 : The Mysterious Island pulak. Sebab semalam sebelum cerita Underworld tu start ada trailer pasal Journey 2 ni. Macam best je tengok sebab ada The Rock. Terbang lagi RM15 aku. haha.



********************************************************
Harap dia okay. =)
********************************************************

3 comments:

Liefde Ain said...

dia oke ja pejo. HAHA. tetibe :P

Farhan Hanif said...

@Liefde Ain erkk...=)

Emmet said...

wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D