Everyone wants life to run smoothly, but it’s the mistakes that make life interesting.

Tuesday, February 21, 2012

Pak Najib Menangis?

Assalamualaikum. Majoriti student yang ambil degree telah pun memulakan semester baru semalam (Isnin). Selamat memulakan semeter baru aku ucapkan. Semoga semeter ini akan menjadi lebih baik daripada semeter yang lepas. Aku balik UTM Sabtu lepas. Saje balik awal. Nak kemas bilik yang selalu berhabuk punya pasal.



Cakap pasal Pak Najib menangis ni, agak-agak kenapa Pak Najib menangis?. hahaha. Ahad lepas aku layan movie Ghost Rider: Spirit of Vengeance kat TGV, Jusco Tebrau, JB. Cerita start pukul 9.20 malam. Masa beli tiket tu dalam pukul 8 pm camtu. So ada masa sejam tu, aku pergi kedai buku (sambil mendabik dada) untuk menghabiskan baucer buku 1 Malaysia pemberian kerajaan Pak Najib masa semester lepas.

Dan hasilnya....taraaa~

Lawak Kampus Jilid 7

Lawak Kampus Jilid 8

Lawak Kampus Jilid 9

Lawak Kampus Jilid 10

Lawak Gengkey

Foto Hebat Dengan Kamera Kompak

5 komik dan 1 buku ilmu. Jumlah harga buku ni RM51.50. So guna 1 baucer je lah tambah seringgit setengah. Ingatkan nak guna 2 baucer (RM100). Tapi tak sempat pulak. Ikutkan hati nak je beli komik sampai RM200. Tapi tak macam banyak pulak kan pastu nak kena bawak masuk wayang. Kalau Pak Najib tahu ni, menangis tak? hehehe

Maaf ye Pak Najib. =]


**************************************************************

3 comments:

IQ = Iez Qis said...

elok la tu.....=|

NadiRah said...

hahahhaha..
nad beli lawak kampus jilid 12 gune baucer gak..kih3

MawardiYunus said...

samalah. gua bli koleksi lawak kampus keluaran popular... hehhehe